Rarášek – Soustředění a ozdravný pobyt ≡ Chorvatsko – červen 2019

AKTUALIZACE – 8.6.2019 15:20

PRO AKTUALIZACI STRÁNKY POUŽIJTE TLAČÍTKO F5

Rarášci jsou ve dnech 1. až 9. června na soustředění a ozdravném pobytu v Chorvatsku. Budeme se snažit podávat průběžné informace, jak se nám daří.

8. den

Hlásíme, že jsme sbaleni, máme uklizeno, jsme najedení a odpočíváme na pláži. Vyjíždíme okolo 19. hodiny, plánovaný příjezd je okolo 10. hodiny, čas ještě upřesníme.

7. den

Dnes nás sluníčko opět potěšilo a byl krásný a teplý den. Dopolední zkouškou jsme ukončili pěvecký program soustředění. Děti si s chutí zpívaly a tančily písničku Banana a také se naučily algoritmický tanec.

Po obědě začaly veliké přípravy na večerní průvod v maskách. Odpoledne jsme strávili u vody… Po večeři jsme se vydali směrem k molu na zmrzlinu, avšak jsme zjistili, že již byla beznadějně vyprodaná. Tak zkusíme ještě zítra!

Zítra nás čeká náročný den – balit, uklízet a vydat se na cestu.

6. den

Dnešní den opět vysvitlo sluníčko, tak jsme využili krásného počasí k odpolednímu koupání a stavění hradů. Odpolední zkouška proběhla formou přezkušování dětí. Po výborné večeři se děti těšily na dezert – puding. Večer byl potom ve znamení her. Nicméně brzy dopadla únava z celého dne.

5. den

Po probuzení, rozcvičce a snídani, nás opět čekala zkouška. Po ní proběhlo hlasování o nejlepší domeček pro skřítka, jelikož dětem nestačila verze – všichni jsou vítězové. Hlasování dětí bylo však velmi přísné. Po vynikajícím obědě měly děti za úkol nacvičit divadelní scénky na večer. Jelikož počasí opět nebylo úplně na koupání, zvolili jsme individuální program v oddílech. Někteří se šli projít, jiní utráceli kuny v místním obchůdku.

Po odpolední zkoušce a večeři jsme pak shlédli několik tanečních či dramatických vystoupení. Teď už se jdeme umýt a spinkat. Dobrou noc do České republiky.

4. den

Dnešní probuzení bylo do zatažené oblohy s vidinou deště. Po dopolední zkoušce, kdy se učil nový repertoár, jsme vytvářeli domečky skřítkům. Všechny děti byly velmi kreativní a předháněli se, kdo bude nejlepší… Po vydatném obědě, kdy někteří přišli pro přídavek třikrát, jsme vyrazili na procházku, jelikož počasí nebylo na koupání. Bohužel nás v půlce zastihla velká průtrž, využili jsme přístřešku pro improvizovanou zkoušku a zpívali jsme všechny písničky, které nás napadly. Po dřívější večeři jsme si udělali výlet do Zaostrogu na zmrzlinu od Daniho, kde jsme si zazpívali pro kolemjdoucí.

3. den

Využili jsme krásného počasí, a krom zkoušek jsme den strávili u vody. Kluci ulovili dvě hvězdice, tudíž jsme dobu u moře obohatili o lekci z přírodopisu. Pak jsme se s hvězdicemi vyfotili a pustili zpět. Holky zase soutěžily o to, kdo najde více mušliček. Vítěze poznáte doma :)

Rodičům jejichž děti si vzaly mobilní telefony, bychom chtěli sdělit, že jsme je uschovali u vedoucích (z bezpečnostních důvodů). Informace a fotografie budeme přidávat každý den na web. V případě nutnosti kontaktuje p. Lenartovou (+420605743203).

2. den

Probudili jsme se do krásného slunečného dne. Rozcvička na prosluněném mořském pobřeží byla parádní, všichni cvičili s chutí. Pak jsme se nasnídali a teď už se připravujeme na dopolední zkoušku.

2. den – pokračování

Odpoledne jsme šli vyzkoušet jestli je moře slané. Teplota vody není ještě úplně ideální, tak se koupeme velmi opatrně, ale s každou sluneční hodinu se teplota zvyšuje.

Večer jsme si udělali ve sportovním, soutěživém, duchu. Vítězové jsou jasní – přece všichni.

1. den

V 8:30 příjezd do kempu, do 12 hod. jsme se ubytovávali, prozkoumávali kemp, vybalovali. Nebe bylo pod mrakem, ale nálada slunečná.

Po obědě jsme se vydali na průzkum nejbližšího okolí, zahráli si několik her a dokončili vybalování. Protože jsme byli hodně unavení z cestování, brzy jsme po výborné večeři šli spát.

Příspěvek byl publikován v rubrice Aktuality, Fotogalerie, Multimédia. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.